Acer 2019-11-13T09:07:21+00:00
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Rezervácia termínu opravy
1. Vyberte zariadenie
Záručný servis vykonávame iba na produkty so službou on-site – oprava na mieste u zákazníka
Notebook
PC
Monitor
Projektor
All in One
2. Čo potrebujete

Štandardná a Expresná doprava kuriérom do našich servisných stredísk

1. Štandardná doprava

  1. Zdarma do servisu a späť pre záručné opravy zariadení produktov HP Inc., Fujitsu a Lexmark
  2. Zdarma do servisu pre záručné opravy zariadení produktov Apple
  3. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
  4. Za úhradu do servisu (6,- EUR s DPH) alebo do servisu a späť (12,- EUR s DPH) pri pozáručných reklamáciách, opravách vád ktoré nespĺňajú záručné podmienky výrobcu, iných platených opravách, výmenných REP programoch alebo reklamáciách príslušenstva

2. Expresná doprava

  1. Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednaj Dopravu


Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandardný servis

  1. V prípade potvrdenia vady nezlučiteľnej so záručnými podmienkami výrobcu (mechanické poškodenia, praskliny, poliatia, neodborná modifikácia, použitie neoriginálnych dielov) objednávateľovi štandardnej dopravy zaniká nárok na bezplatnú dopravu do servisného strediska, prípadne do servisného strediska a späť. V prípade už realizovanej bezplatnej dopravy do servisu bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
  2. V prípade objednania prepravy za účelom reklamácie príslušenstva – káble, adaptéry, redukcie, klávesnice, myši, port replikátory, kryty, slúchadlá, atď..., a opráv v zmysle výmenných REP programov bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
  3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ.
  4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér.
  5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
  6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie.
  7. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).

Obchodné podmienky služby Výjazd technika

  1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
  2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
  3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
  4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
  5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
  6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
  7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

Služba: Doprava

Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
Doprava Paušál BA, BB, KE 20,00 € 24,00 €
Doprava SK 0,50 € / km 0,60 € / km
Preprava kuriér 5,00 € 6,00 €
Preprava Expres kuriér BA 7,00 € 8,40 €
Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 4,00 € 4,80 €

Služba: Servisné práce

Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
Diagnostika vady zariadenia u zákazníka 30,00 € 36,00 €
Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs* 20,00 € 24,00 €
Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors 40,00 € 48,00 €
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 20,00 € 24,00 €
Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** 40,00 € 48,00 €

Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia.

Reinštalácia OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.

* Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.

** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.

*** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

Acer

Acer má sídlo na exotickom Taiwane a vznikol už v roku 1976. Po turbulentnejších obdobiach sa mu začalo dariť a dnes patrí medzi lídrov v segmente výrobcov dektop PC a notebookov. Spoločnosť však vyvíja aj vlastné LCD monitory a ďalšie príslušenstvo. Rovnako sa Acer presadil aj s riešeniami v oblasti elektronického obchodovania pre podniky, pre štátne a vzdelávacie inštitúcie. Spoločnosť je tiež držiteľom niekoľkých ocenení Red Dot Awards, ktoré sa udeľujú výrobcom, ktorý vyvinú produkt, ktorý je inovatívny ako v technickom tak aj dizajnovom smere.