Ako si overím, že na mojom zariadení boli pri oprave použité originálne komponenty?

Prístup k originálnym komponentom má výhradne autorizovaný servis. Informácia o objednávke komponentu a oprave zariadenia tak musí byť vedená aj v systéme výrobcu. Pre overenie autorizovanej opravy slúži link priamo na stránke výrobcu: https://mysupport.apple.com/

Tu si môžete skontrolovať, či vaše zariadenie bolo skutočne v autorizovanom servise. Takto máte istotu, že vaše zariadenie aj po oprave spĺňa všetky náročné parametre stanovené výrobcom. V prípade platenej opravy máte garanciu, že ste za svoje peniaze dostali skutočne originálny komponent spolu so zárukou.

V prípade, že opravu vášho zariadenie nedokážete dohľadať uvedeným spôsobom, znamená to len jediné, vami vybraný servis nie je autorizovaný, na opravu neboli použité originálne komponenty, a stratili ste nárok na záručné bezplatné opravy a programy vyhlásené výrobcom.

2019-06-21T06:35:36+00:00