Samsung 2019-01-22T22:50:03+00:00
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Rezervácia termínu opravy
1. Vyberte zariadenie
Tlačiareň
Tlačové kazety
2. Čo potrebujete

Štandardná a Expresná doprava kuriérom do našich servisných stredísk

1. Štandardná doprava

  1. Zdarma do servisu a späť pre záručné opravy zariadení produktov HP Inc., Fujitsu a Lexmark
  2. Zdarma do servisu pre záručné opravy zariadení produktov Apple
  3. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
  4. Za úhradu do servisu (6,- EUR s DPH) alebo do servisu a späť (12,- EUR s DPH) pri pozáručných reklamáciách, opravách vád ktoré nespĺňajú záručné podmienky výrobcu, iných platených opravách, výmenných REP programoch alebo reklamáciách príslušenstva

2. Expresná doprava

  1. Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednaj Dopravu


Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandardný servis

  1. V prípade potvrdenia vady nezlučiteľnej so záručnými podmienkami výrobcu (mechanické poškodenia, praskliny, poliatia, neodborná modifikácia, použitie neoriginálnych dielov) objednávateľovi štandardnej dopravy zaniká nárok na bezplatnú dopravu do servisného strediska, prípadne do servisného strediska a späť. V prípade už realizovanej bezplatnej dopravy do servisu bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
  2. V prípade objednania prepravy za účelom reklamácie príslušenstva – káble, adaptéry, redukcie, klávesnice, myši, port replikátory, kryty, slúchadlá, atď..., a opráv v zmysle výmenných REP programov bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
  3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ.
  4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér.
  5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
  6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie.
  7. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).

Obchodné podmienky služby Výjazd technika

  1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
  2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
  3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
  4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
  5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
  6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
  7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika
Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
Doprava Paušál BA, BB, KE 20,00 € 24,00 €
Doprava SK 0,50 € / km 0,60 € / km
Preprava kuriér 5,00 € 6,00 €
Preprava Expres kuriér 7,00 € 8,40 €
Dobierka + kuriér 11,00 € 13,20 €
Dobierka 6,00 € 7,20 €
Zamietnutie cenovej ponuky po diagnostike vady* 20,00 € 24,00 €
Neprejavená HW vada zariadenia** 20,00 € 24,00 €
Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
Rezervácia termínu diagnostiky a opravy zariadenia 20,00 € 24,00 €
Profylaktika mobilné zariadenia, tablety 30,00 € 36,00 €
Profylaktika PCs, Notebooks, Servers 46,00 € 55,20 €
Profylaktika Printers, Scaners, Plotters 50,00 € 60,00 €
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Personal, Multifunction LaserJet A4 format 40,00 € / hod 48,00 € / hod
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Bussiness LaserJet A3,4 format 46,00 € / hod 55,20 € / hod
Oprava, konfigurácia, inštalácia – MFP Workgroup LaserJet A3,4 format 60,00 € / hod 72,00 € / hod
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 20,00 € / hod 24,00 € / hod

*Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky
**Diagnostika uvedenej vady výrobku, zariadenie nevykazuje žiadne HW vady, vrátenie zariadenia bez opravy

Samsung

Juhokórejská spoločnosť Samsung je korporácia zložená z viacerých spoločností, pôsobiacich v rozličných oblastiach. Firma patrí medzi lídrov na trhu informačných technológií, mobilných komunikácií a sietí, no zaoberá sa aj ťažkým priemyslom, finančnými službami a inými druhmi služieb v rôznorodých odvetviach. Len pre zaujímavosť, Samsung bola v čase svojho vzniku spoločnosť zaoberajúca sa pestovaním, spracovaním a vývozom sušených rýb, ovocia a zeleniny. Dnes však šliape na päty HP a Applu, ako jeden z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich výrobcov IT zariadení.

Samsung tlačiarne