Apple – Program výmeny 2018-02-18T10:27:46+00:00

Pre danú značku výrobca momentálne nevyhlásil žiadny program výmeny.

30.8.2019

Program výmeny obrazovky hliníkových modelov hodiniek Apple Watch Series 2 a Series 3

30.8.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že vo veľmi vzácnych prípadoch sa môže pozdĺž zaobleného okraja obrazovky hliníkových modelov hodiniek Apple Watch Series 2 a Series 3 vytvoriť prasklina. Prasklina sa môže začínať na jednej strane a pokračovať po okrajoch obrazovky, ako je to znázornené na nasledujúcich obrázkoch.      Autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple vymení obrazovku na vyhovujúcich hodinkách Apple Watch s týmto typom praskliny bezplatne. Vyhovujúce modely Tento program sa vzťahuje na modely uvedené nižšie. Model, kolekciu a farbu svojich hodiniek Apple Watch nájdete na stránke Identifikácia hodiniek Apple Watch. Séria a model Veľkosti puzdier Farba a materiál Obdobie predaja Apple Watch Series 2 38 mm a 42 mm Kozmicky sivý, zlatý, ružovozlatý a strieborný hliník September 2016 – september [...]

20.6.2019

Program stiahnutia batérie 15-palcového MacBooku Pro

20.6.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že v obmedzenom počte 15-palcových MacBookov Pro staršej generácie môže dôjsť k prehriatiu batérie, čo môže predstavovať riziko vzniku požiaru. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli predávané prevažne od septembra 2015 do februára 2017. Nárok na výmenu sa určuje podľa sériového čísla produktu. Bezpečnosť zákazníkov je pre spoločnosť Apple najvyššou prioritou, a preto sme sa dobrovoľne rozhodli, že batérie, ktorých sa tento problém týka, bezplatne vymeníme. Nárok na výmenu Najskôr skontrolujte, ktorý model 15-palcového MacBooku Pro máte. Vyberte položku O tomto počítači Mac v menu Apple () v ľavom hornom rohu obrazovky. Skontrolujte, či je v zobrazenom okne uvedený model „MacBook Pro (Retina, 15-palcový, polovica roka [...]

21.5.2019

Program servisu klávesnice MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro

21.5.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že na malom percente klávesníc určitých modelov MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro môže dochádzať k jednému alebo viacerým z nasledujúcich problémov: Písmená alebo znaky sa neočakávane opakujú. Písmená alebo znaky sa nezobrazujú. Klávesy pôsobia, ako keby boli prilepené, alebo nemajú konzistentnú odozvu. Spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple poskytne bezplatný servis klávesníc MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro, ktorých sa tento problém týka. Vhodný typ servisu sa určí po kontrole klávesnice a môže zahŕňať výmenu jedného alebo viacerých klávesov alebo celej klávesnice. Vyhovujúce modely Ak chcete identifikovať model svojho počítača a zistiť, či sa naň vzťahuje tento program, vyberte menu Apple () > [...]

21.5.2019

Program servisu podsvietenia displeja 13-palcového MacBooku Pro

21.5.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že veľmi malé percento displejov 13-palcových MacBookov Pro môže vykazovať jeden alebo viaceré z nasledujúcich problémov: Podsvietenie displeja súvisle alebo prerušovane zobrazuje zvislé svetlé oblasti pozdĺž celej spodnej časti obrazovky. Podsvietenie displeja úplne prestáva fungovať. Ide o zariadenia predávané od októbra 2016 do februára 2018. Systémy MacBook Pro, ktorých sa tento problém týka, spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple bezplatne opraví. Vyhovujúce modely Ak chcete identifikovať model svojho počítača a zistiť, či sa naň vzťahuje tento program, vyberte menu Apple () > O tomto počítači Mac. Vyhovujúce modely sú uvedené nižšie. MacBook Pro (13-palcový, 2016, štyri porty Thunderbolt 3) MacBook Pro (13-palcový, 2016, [...]

9.11.2018

Program výmeny modulu displeja iPhonu X v súvislosti s problémami s dotykovým ovládaním

9.11.2018|

Spoločnosť Apple zistila, že na niektorých displejoch iPhonu X môže dochádzať k problémom s dotykovým ovládaním spôsobeným zlyhaním komponentu modulu displeja. Tieto problémy sa môžu na zariadení prejavovať takto: Displej alebo jeho časť nereaguje na dotyk alebo reaguje len niekedy. Displej reaguje, aj keď sa ho používateľ nedotkol. Spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple bezplatne vymení modul displeja na vyhovujúcich zariadeniach. Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely iPhonu. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis svojho iPhonu X. iPhone sa pred vykonaním akéhokoľvek servisného zásahu preskúma, aby sa overilo, či sa naň vzťahuje tento [...]

9.11.2018

Program servisu SSD disku 13-palcového MacBooku Pro (bez Touch Baru)

9.11.2018|

Spoločnosť Apple zistila, že na obmedzenom počte 128 GB a 256 GB SSD diskov, ktoré sa používajú v 13-palcových modeloch MacBooku Pro (bez Touch Baru), dochádza k problému, ktorý môže spôsobiť stratu dát a zlyhanie disku. 13-palcové modely MacBooku Pro s diskami, ktorých sa týka tento problém, sa predávali od júna 2017 do júna 2018. Autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple vykoná bezplatný servis diskov, ktorých sa týka tento problém. Spoločnosť Apple odporúča vykonať servis disku čo najskôr. Spoločnosť Apple pošle e-mail s informáciami o tomto probléme všetkým zákazníkom, ktorí svoje zariadenie zaregistrovali v systéme spoločnosti Apple. Nárok na výmenu Najskôr skontrolujte, ktorý model 13-palcového MacBooku Pro máte. Vyberte položku O tomto počítači Mac [...]