Apple – Program výmeny 2018-02-18T10:27:46+00:00

Pre danú značku výrobca momentálne nevyhlásil žiadny program výmeny.

6.3.2020

Program servisu iPadu Air (3. generácia) pri problémoch s nefunkčnou obrazovkou

6.3.2020|

Spoločnosť Apple zistila, že za určitých okolností môže na obmedzenom počte iPadov Air (3. generácia) prestať natrvalo fungovať obrazovka. Skôr než sa obrazovka vypne, môže krátko zablikať. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od marca 2019 do októbra 2019. Autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple opraví zariadenia s týmto problémom bezplatne. Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely iPadu. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis iPadu Air. iPad Air sa pred vykonaním akéhokoľvek servisného zásahu preskúma, aby sa overilo, či sa naň vzťahuje tento program. Ak máte otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte podporu spoločnosti [...]

10.1.2020

Program výmeny puzdra Smart Battery Case pre iPhone XS, iPhone XS Max a iPhone XR

10.1.2020|

Spoločnosť Apple zistila, že pri používaní niektorých puzdier Smart Battery Case pre iPhone XS, iPhone XS Max a iPhone XR môže dochádzať k problémom s nabíjaním. Chybné puzdro Smart Battery Case môže vykazovať jeden alebo viaceré z nasledujúcich problémov: Puzdro s batériou sa pri pripojení k zdroju napájania nenabíja alebo sa nabíja prerušovane. Puzdro s batériou nenabíja iPhone alebo ho nabíja prerušovane. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od januára 2019 do októbra 2019. Nejde o bezpečnostný problém a spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple bezplatne vymení puzdro s batériou, na ktoré sa vzťahuje tento program. Vyhovujúce modely Tento program sa vzťahuje na nasledujúce modely puzdra Smart Battery Case: iPhone XS iPhone XS Max iPhone XR Poznámka: Tento [...]

4.10.2019

Program servisu iPhonu 6s a iPhonu 6s Plus pri problémoch s nefunkčným napájaním

4.10.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že určité iPhony 6s a iPhony 6s Plus sa nemusia dať zapnúť, pretože obsahujú komponent, ktorý môže zlyhať. Tento problém sa týka len zariadení spadajúcich do obmedzeného rozsahu sériových čísel, ktoré boli vyrobené od októbra 2018 do augusta 2019. Ak si myslíte, že sa tento problém týka aj vášho iPhonu 6s alebo iPhonu 6s Plus, pomocou nástroja na kontrolu sériového čísla nižšie si overte, či máte so svojím zariadením nárok na bezplatnú opravu. https://support.apple.com/sk-sk/iphone-6s-6s-plus-no-power-issues-program Vyhľadanie sériového čísla je jednoduché. Pozrite si postup. Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely iPhonu. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis iPhonu 6s alebo iPhonu 6s Plus. [...]

30.8.2019

Program výmeny obrazovky hliníkových modelov hodiniek Apple Watch Series 2 a Series 3

30.8.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že vo veľmi vzácnych prípadoch sa môže pozdĺž zaobleného okraja obrazovky hliníkových modelov hodiniek Apple Watch Series 2 a Series 3 vytvoriť prasklina. Prasklina sa môže začínať na jednej strane a pokračovať po okrajoch obrazovky, ako je to znázornené na nasledujúcich obrázkoch.      Autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple vymení obrazovku na vyhovujúcich hodinkách Apple Watch s týmto typom praskliny bezplatne. Vyhovujúce modely Tento program sa vzťahuje na modely uvedené nižšie. Model, kolekciu a farbu svojich hodiniek Apple Watch nájdete na stránke Identifikácia hodiniek Apple Watch. Séria a model Veľkosti puzdier Farba a materiál Obdobie predaja Apple Watch Series 2 38 mm a 42 mm Kozmicky sivý, zlatý, ružovozlatý a strieborný hliník September 2016 – september [...]

20.6.2019

Program stiahnutia batérie 15-palcového MacBooku Pro

20.6.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že v obmedzenom počte 15-palcových MacBookov Pro staršej generácie môže dôjsť k prehriatiu batérie, čo môže predstavovať riziko vzniku požiaru. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli predávané prevažne od septembra 2015 do februára 2017. Nárok na výmenu sa určuje podľa sériového čísla produktu. Bezpečnosť zákazníkov je pre spoločnosť Apple najvyššou prioritou, a preto sme sa dobrovoľne rozhodli, že batérie, ktorých sa tento problém týka, bezplatne vymeníme. Nárok na výmenu Najskôr skontrolujte, ktorý model 15-palcového MacBooku Pro máte. Vyberte položku O tomto počítači Mac v menu Apple () v ľavom hornom rohu obrazovky. Skontrolujte, či je v zobrazenom okne uvedený model „MacBook Pro (Retina, 15-palcový, polovica roka [...]

21.5.2019

Program servisu klávesnice MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro

21.5.2019|

Spoločnosť Apple zistila, že na malom percente klávesníc určitých modelov MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro môže dochádzať k jednému alebo viacerým z nasledujúcich problémov: Písmená alebo znaky sa neočakávane opakujú. Písmená alebo znaky sa nezobrazujú. Klávesy pôsobia, ako keby boli prilepené, alebo nemajú konzistentnú odozvu. Spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple poskytne bezplatný servis klávesníc MacBooku, MacBooku Air a MacBooku Pro, ktorých sa tento problém týka. Vhodný typ servisu sa určí po kontrole klávesnice a môže zahŕňať výmenu jedného alebo viacerých klávesov alebo celej klávesnice. Vyhovujúce modely Ak chcete identifikovať model svojho počítača a zistiť, či sa naň vzťahuje tento program, vyberte menu Apple () > [...]