FAQ 2018-02-13T14:15:27+00:00

FAQ – Otázky a odpovede

Potrebujem pri reklamácií doklad o kúpe? 2018-01-08T11:50:07+00:00

Áno, pre uplatnenie reklamácie je potrebný doklad o kúpe. Nie je potrebný originál dokladu, úplne postačuje jeho fotokópia alebo scan. Dokladom o kúpe sa myslí blok z registračnej pokladne alebo faktúra. Dokladom o kúpe nie je záručný alebo dodací list.

Robíte servis aj na mieste u zákazníka? 2017-12-18T14:43:12+00:00

Áno, ale len v prípade, že zariadenie spĺňa podmienky stanovené výrobcom na „servis na mieste u zákazníka“.

Ako vypnem funkciu FMI „Nájsť môj iPhone“? 2017-12-18T14:49:55+00:00

Pre odstránenie zariadenia z iCloud služby „Nájsť môj iPhone“ je potrebné postupovať v zmysle uvedeného postupu: https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=sk_SK&viewlocale=sk_SK

Ako si overím stav opravy môjho zariadenia? 2017-12-18T14:50:28+00:00

Stav opravy vášho zariadenia je možné jednoducho overiť stlačením tlačidla „Online stav zákazky“ v pravom hornom rohu na stránke www.swissservice.sk

Môžem si u vás objednať náhradný diel aj bez objednávky servisných prác? 2017-12-18T15:02:48+00:00

Áno, u nás je možné objednať originálne náhradné diely podporovaných výrobcov s výnimkou značky Apple, kde je možné dodať náhradný diel výhradne spolu so servisnou službou.

Môžem si u vás objednať aj neoriginálny náhradný diel? 2017-12-18T15:01:56+00:00

Nie, v našej spoločnosti je možné zakúpiť výhradne originálne náhradné diely zasielané výrobcom.

Čo je „kalibrácia“ zariadenia pri výmene LCD displeja na Apple zariadení? 2017-12-18T14:49:02+00:00

Kalibrácia znamená nastavenie správnej funkčnosti LCD displeja ako: jas, kontrast, citlivosť na dotyk, presnosť odozvy na dotyk … Pri kalibrácii sa zároveň kalibruje aj tlačidlo Touch ID. Bez kalibrácie LCD displeja nemusí zariadenie fungovať správne podľa prísnych parametrov výrobcu.

Prečo musím mať originálne náhradné diely a využiť autorizovaný servis? 2017-12-18T15:01:06+00:00

Iba s originálnymi náhradnými dielmi má klient istotu, že po oprave bude zariadenie pracovať správne, a zároveň zariadenie nestratí záruku ako pri použití neoriginálnych náhradných dielov a pri vykonaní neautorizovaných opráv.