FAQ 2018-02-13T14:15:27+00:00

FAQ – Otázky a odpovede

Potrebujem pri reklamácií doklad o kúpe? 2018-01-08T11:50:07+00:00

Áno, pre uplatnenie reklamácie je potrebný doklad o kúpe. Nie je potrebný originál dokladu, úplne postačuje jeho fotokópia alebo scan. Dokladom o kúpe sa myslí blok z registračnej pokladne alebo faktúra. Dokladom o kúpe nie je záručný alebo dodací list.

Robíte servis aj na mieste u zákazníka? 2017-12-18T14:43:12+00:00

Áno, ale len v prípade, že zariadenie spĺňa podmienky stanovené výrobcom na „servis na mieste u zákazníka“.

Ako vypnem funkciu FMI „Nájsť môj iPhone“? 2017-12-18T14:49:55+00:00

Pre odstránenie zariadenia z iCloud služby „Nájsť môj iPhone“ je potrebné postupovať v zmysle uvedeného postupu: https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=sk_SK&viewlocale=sk_SK

Ako si overím stav opravy môjho zariadenia? 2017-12-18T14:50:28+00:00

Stav opravy vášho zariadenia je možné jednoducho overiť stlačením tlačidla „Online stav zákazky“ v pravom hornom rohu na stránke www.swissservice.sk

Môžem si u vás objednať náhradný diel aj bez objednávky servisných prác? 2017-12-18T15:02:48+00:00

Áno, u nás je možné objednať originálne náhradné diely podporovaných výrobcov s výnimkou značky Apple, kde je možné dodať náhradný diel výhradne spolu so servisnou službou.

Môžem si u vás objednať aj neoriginálny náhradný diel? 2017-12-18T15:01:56+00:00

Nie, v našej spoločnosti je možné zakúpiť výhradne originálne náhradné diely zasielané výrobcom.

Čo je „kalibrácia“ zariadenia pri výmene LCD displeja na Apple zariadení? 2017-12-18T14:49:02+00:00

Kalibrácia znamená nastavenie správnej funkčnosti LCD displeja ako: jas, kontrast, citlivosť na dotyk, presnosť odozvy na dotyk … Pri kalibrácii sa zároveň kalibruje aj tlačidlo Touch ID. Bez kalibrácie LCD displeja nemusí zariadenie fungovať správne podľa prísnych parametrov výrobcu.

Prečo musím mať originálne náhradné diely a využiť autorizovaný servis? 2017-12-18T15:01:06+00:00

Iba s originálnymi náhradnými dielmi má klient istotu, že po oprave bude zariadenie pracovať správne, a zároveň zariadenie nestratí záruku ako pri použití neoriginálnych náhradných dielov a pri vykonaní neautorizovaných opráv.

Čo presne znamená zvýhodnená „Exchange cena“ náhradného dielu? 2018-11-16T07:00:46+00:00

Zvýhodnená „Exchange cena“ náhradného dielu znamená, že výrobca zariadenia vám poskytne za zvýhodnenú cenu náhradný diel za podmienky, že nefunkčný vymenený komponent bude po vykonaní opravy zaslaný servisným strediskom späť výrobcovi.