Objednávka prepravy kuriérom pre záručné a pozáručné reklamácie

Preprava kuriér – základné informácie

  1. Zdarma do servisného strediska a späť pre záručné reklamácie na značku a produkt, ktorý v rámci záručných podmienok výrobcu obsahuje službu prepravy kuriérom do servisného strediska a späť. (Služba Pick-Up and Return)
  2. Platená preprava na značku a produkt pre záručné a mimozáručné reklamácie, ktoré neobsahujú službu výrobcu bezplatnej prepravy.
  3. Limit zásielky do 15 kg, vyzdvihnutie do 2 pracovných dní prepravnou spoločnosťou (celé Slovensko).
  4. Pred odoslaním balíka je potrebné správne zabaliť reklamované zariadenie, aby sa zabezpečila jeho spoľahlivá preprava podľa doporučení prepravcu
  5. Pri nesprávnom alebo nevhodnom zabalení produktu spoločnosť SWISS spol. s r.o., a ani prepravná spoločnosť nenesie zodpovednosť za poškodenie zariadenia pri preprave.
  6. V prípade voľby zákazníka ponúkame i možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie.
  7. SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie.

Objednaj Dopravu


    Obchodné a prepravné podmienky

    1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre mimozáručné reklamácie v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky.
    2. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
    3. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
    4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám bude pri zaslaní späť správne zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
    5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
    6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
    7. V prípade zamietnutia cenovej ponuky na opravu alebo jej premlčania bude účtovaný poplatok za diagnostiku a náklady za prepravu, ak bola realizovaná.
    8. Pred odoslaním zariadenia – počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje dáta. Obsah pamäťového média sa môže v priebehu servisu vymazať, nahradiť a/alebo preformátovať. Za stratu dát v zariadení servisné stredisko nenesie zodpovednosť.
    9. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).

    1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre záručné reklamácie na produkty, pre ktoré sa nevzťahuje bezplatný zvoz od výrobcu, v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky.
    2. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre mimozáručné reklamácie v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky
    3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
    4. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade, ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
    5. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám bude pri zaslaní späť správne zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
    6. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
    7. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
    8. V prípade zamietnutia cenovej ponuky na opravu alebo jej premlčania bude účtovaný poplatok za diagnostiku a náklady za prepravu, ak bola realizovaná.
    9. Pred odoslaním zariadenia – počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje dáta. Obsah pamäťového média sa môže v priebehu servisu vymazať, nahradiť a/alebo preformátovať. Za stratu dát v zariadení servisné stredisko nenesie zodpovednosť.
    10. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).