Doprava 2019-01-22T22:43:54+00:00

Štandardná a Expresná doprava kuriérom do našich servisných stredísk

1. Štandardná doprava
  1. Zdarma do servisu a späť pre záručné opravy zariadení produktov HP Inc., Fujitsu a Lexmark
  2. Zdarma do servisu pre záručné opravy zariadení produktov Apple
  3. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
  4. Za úhradu do servisu (6,- EUR s DPH) alebo do servisu a späť (12,- EUR s DPH) pri pozáručných reklamáciách, opravách vád ktoré nespĺňajú záručné podmienky výrobcu, iných platených opravách, výmenných REP programoch alebo reklamáciách príslušenstva
2. Expresná doprava
  1. Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednaj Dopravu


Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandardný servis

  1. V prípade potvrdenia vady nezlučiteľnej so záručnými podmienkami výrobcu (mechanické poškodenia, praskliny, poliatia, neodborná modifikácia, použitie neoriginálnych dielov) objednávateľovi štandardnej dopravy zaniká nárok na bezplatnú dopravu do servisného strediska, prípadne do servisného strediska a späť. V prípade už realizovanej bezplatnej dopravy do servisu bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
  2. V prípade objednania prepravy za účelom reklamácie príslušenstva – káble, adaptéry, redukcie, klávesnice, myši, port replikátory, kryty, slúchadlá, atď..., a opráv v zmysle výmenných REP programov bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
  3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ.
  4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér.
  5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
  6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie.
  7. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).