Doprava 2018-07-24T09:34:10+00:00

Štandardná a Expresná doprava kuriérom do našich servisných stredísk

1. Štandardná doprava
  1. Zdarma do servisu a späť pre záručné opravy zariadení produktov Apple ( výhradne zmluvní partneri ), HP, Fujitsu a Lexmark
  2. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň celé Slovensko
  3. Za úhradu 6,- EUR jedna preprava pri pozáručných reklamáciách, platených opravách alebo reklamáciách príslušenstva
2. Expresná doprava
  1. Cena dopravy 8,40 EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednaj Dopravu






Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandartný servis

  1. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
  2. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené - odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ.
  3. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, Vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér.
  4. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou
  5. V prípade potvrdenia vady nezlučiteľnej so záručnými podmienkami výrobcu ( mechanické poškodenia, praskliny, poliatia, neodborná modifikácia, použitie neoriginálnych dielov ) objednávateľovi štandartnej dopravy zaniká nárok na bezplatnú dopravu do servisného strediska a späť. V prípade už realizovanej bezplatnej dopravy do servisu bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka.
  6. Príslušenstvo – káble, adaptéry, redukcie, klávesnice, myši, port replikátory, kryty atď... ) - servisné stredisko si vyhradzuje právo na zánik nároku na bezplatnú dopravu.
  7. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe ( faktúra, blok z pokladne ) pre uznanie záručnej reklamácie.