Fujitsu 2018-07-31T10:55:31+00:00
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Rezervácia termínu opravy
1. Vyberte zariadenie
Notebook
Osobný počítač
Zálohovacie zariadenie
Príslušenstvo
Server
2. Čo potrebujete

Štandartná a  Expresná doprava kurierom do našich servisných stredísk

1. Štandartná doprava

  1. Zdarma do servisu a späť pre záručné opravy zariadení produktov Apple ( výhradne zmluvní partneri ), HP, Fujitsu a Lexmark
  2. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň celé Slovensko
  3. Za úhradu 6.- EUR jedna preprava pri pozáručných reklamáciách, platených opravách alebo reklamáciách príslušenstva

2. Expresná doprava

  1. Cena dopravy 8,40.- EUR do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
  2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania ( platí pri zadaní objednávky do 14:00 )
  3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

Objednaj Dopravu






Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandartný servis

  1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
  2. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené - odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ.
  3. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, Vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér.
  4. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou
  5. V prípade potvrdenia vady nezlučiteľnej so záručnými podmienkami výrobcu ( mechanické poškodenia, praskliny, poliatia, neodborná modifikácia, použitie neoriginálnych dielov ) objednávateľovi štandartnej dopravy zaniká nárok na bezplatnú dopravu do servisného strediska a späť. V prípade už realizovanej bezplatnej dopravy do servisu bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka.
  6. Príslušenstvo – káble, adaptéry, redukcie, klávesnice, myši, port replikátory, kryty atď... ) - servisné stredisko si vyhradzuje právo na zánik nároku na bezplatnú dopravu.
  7. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe ( faktúra, blok z pokladne ) pre uznanie záručnej reklamácie.

Obchodné podmienky služby Výjazd technika

  1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
  2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
  3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
  4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
  5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
  6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
  7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika
Popis Služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
Doprava Paušál BA, BB, KE 20.00 € 24.00 €
Doprava SK 0.50 € 0.60 €
Preprava kuriér 5.00 € 6.00 €
Preprava Expres kuriér 7.00 € 8.40 €
Dobierka + kuriér 11.00 € 13.20 €
Dobierka 6.00 € 7.20 €
Zamietnutie cenovej ponuky po diagnostike vady* 20.00 € 24.00 €
Neprejavená HW vada zariadenia** 20.00 € 24.00 €
Nadštandardný / Express servis 20.00 € 24.00 €
Rezervácia termínu diagnostiky a opravy zariadenia 20.00 € 24.00 €
Profylaktika mobilné zariadenia, tablety 30.00 € 36.00 €
Profylaktika PCs, Notebooks, Servers 46.00 € 55.20 €
Profylaktika Printers, Scaners, Plotters 50.00 € 60.00 €
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Servers, Workstation, Storage, UPS products 60,00 € / hod 72,00 € / hod
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Personal, Business Computer 46,00 € / hod 55,20 € / hod
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PC´s 40,00 € / hod 48,00 € / hod
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 20,00 € / hod 24,00 € / hod

*Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky
**Diagnostika uvedenej vady výrobku, zariadenie nevykazuje žiadne HW vady, vrátenie zariadenia bez opravy

Fujitsu Technology Solution

Fujitsu je japonská nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí najmä v počítačovom priemysle a IT technológiách. Hlavné sídlo spoločnosti je Shiodome City Center v Tokiu. Fujitsu je známe predovšetkým ako poskytovateľ IT technológií pre biznis sféru. Jej výrobky a služby majú výborné meno najmä v oblasti osobných počítačov, telekomunikácií a pokročilej mikroelektroniky. V súčasnosti je Fujitsu štvrtou najväčšou IT firmou na svete.

Fujitsu Siemens - zariadenia