Spoločnosť Apple zistila, že veľmi malé percento displejov 13-palcových MacBookov Pro môže vykazovať jeden alebo viaceré z nasledujúcich problémov:

  • Podsvietenie displeja súvisle alebo prerušovane zobrazuje zvislé svetlé oblasti pozdĺž celej spodnej časti obrazovky.
  • Podsvietenie displeja úplne prestáva fungovať.

Ide o zariadenia predávané od októbra 2016 do februára 2018. Systémy MacBook Pro, ktorých sa tento problém týka, spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple bezplatne opraví.

Vyhovujúce modely

Ak chcete identifikovať model svojho počítača a zistiť, či sa naň vzťahuje tento program, vyberte menu Apple () > O tomto počítači Mac. Vyhovujúce modely sú uvedené nižšie.

  • MacBook Pro (13-palcový, 2016, štyri porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13-palcový, 2016, dva porty Thunderbolt 3)

Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely notebookov Mac.

Proces servisu

Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis displeja. Váš MacBook Pro sa pred vykonaním akéhokoľvek servisného zásahu preskúma, aby sa overilo, či sa naň vzťahuje tento program.

Ak máte otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte podporu spoločnosti Apple.

V rámci prípravy zariadenia na servis zálohujte svoje dáta.

Poznámka: Ak váš MacBook Pro vykazuje akékoľvek poškodenie, ktoré znemožňuje vykonanie servisu, najskôr bude potrebné vyriešiť daný problém. V niektorých prípadoch môže byť takáto oprava spoplatnená.

Ďalšie informácie

Tento celosvetový program spoločnosti Apple nerozširuje štandardné záručné krytie MacBooku Pro.

Ak si myslíte, že sa tento problém týka aj vášho MacBooku Pro a už ste za opravu displeja zaplatili, môžete kontaktovať spoločnosť Apple so žiadosťou o vrátenie peňazí.

Program sa vzťahuje na vyhovujúce modely MacBooku Pro štyri roky od prvého maloobchodného predaja zariadenia.